game over, i'm out.

jag har blivit sviken av alla , nu har jag ingen kvar
min ensamhet är allt jag har kvar , ensam & övergiven
aggression , ångest & depression växer kraftigt hela tiden
man trodde till en början att vinden skulle vända
men har nu insett på senare dagar att det här är vad
som alltid kommer vara bakom mitt skal ..
alltid samma sak , ena dagen är den andra lik
det har aldrig varit bra , kommer aldrig att vara bra
så kom inte och tryck massa lögner i mig som ni skulle veta bättre
ni har aldrig gått i mina skor , haft dom känslor som jag bär
på inombords , och ni har troligtvist aldrig levt i totalt ensamhet ..
men det har jag & det gör jag fucking varje dag så kom inte
till mig och snacka om att tiden läker alla sår för det är bara
bullshit , tro mig ni vet inte hur det är att ständigt leva i ett
levande helvete , att ständigt aldrig ha kontroll över sig själv
för att nya saker , nya motgångar , och skit händer hela tiden ..
är det inte det ena så äre det andra , det man ger får man tillbaks
så jävla trött på allt , hatar allt , hatar alla , allting är bara knas ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du uppdatera, tycker starkt om bloggen, fortsätt, snälla

2010-02-01 @ 20:45:40
Postat av: Siri

Intressanta texter, gillart!

2010-02-02 @ 00:06:06
URL: http://oxygenium.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Du skriver jätte fint

Postat av: evelina

sant där. tiden läker inga sår. jag har märkt de jag med & nej de är klart att ingen ska sitta och skriva att dom vet hur de är. jag tycker bara de är riktigt hemst hur du ska behöva ha de! kämpa.

2010-02-05 @ 14:04:54
URL: http://www.evdanielsson.devote.se
Postat av: julia

sjukt stark person du är.

jag beundrar dig verkligen<3



2010-02-06 @ 19:09:36
Postat av: lollo

Fan va hemskt liv, skulle vilja göra något om jag kände dig, vissa verkar inte förstå hur det känns att var ensam, men det är verkligen hemskt, fan va jag e ledsen för din skull även fast jag inte känner dig </3

2010-02-07 @ 18:56:19
Postat av: Annelie

Jag lever nästan samma liv som dig så tro mig jag vet hur det känns.Men jag vet också att tiden läker inga sår.Hade hoppats på att vi kännde varandra men det gör vi inte<3:(

2010-02-27 @ 14:33:29
Postat av: r

så jävla fint skriver du!

2010-02-28 @ 18:17:26
URL: http://beechaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag finns.. Du kanske inte tror det längre, med tanke på vad som har hänt.. Och det förstår jag i så fall. Jag har varit en idiot, rent ut sagt. Men.. Jag finns i alla fall. I alla lägen, vad det än är. Glöm inte det. <3333333333333333

2010-03-30 @ 13:02:37
URL: http://bbeautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0