Sista inlägget ..

Lyssna noga detta är inget skämt utan allvar.
och jag skriver det här bara för att folk
verkar ha grova läs svårigheter ..
Jag har ett inlägg på gång som handlar
om det mesta, hur jag egentligen känner
vad jag gått/går igenom nu senaste tiden
och det är ganska mycket faktiskt ..
men jag kommer inte lägga in det på min blogg
det där är allt som ni kommer få veta om inlägget
för jag tänker inte lägga ut det offentligt ..
och det handlar inte definitivt om att
jag är så rädd för vad folk ska säga

utan anledningen till just att människor idag
har äcklat mig fram till det här beslutet ..
därför ni har sånt jävla dubbel moraliskt gambeteende
så jag spyr snart för jag har väntat, jag väntade lite grann
jag tänkte jag ger det här lite tid och får se sen..
och mycket riktigt, jag hade rätt till mina misstankar
ni är som gamar som flyger runt på savannen i afrika
som letar runt efter mat och försöker frossa er i

men tyvärr, ja .. jag är hellre liksom en lejonkung
som dör i strid och som ändå har äran i behåll
än att jag tillfredställer er och erat jävla skit beteende
för saken är följande ni får snacka hur mycket ni vill om
hur patetisk, ful, omogen, att jag bara söker uppmärksamhet
för jag har tröttnat nu, på er och erat vidriga beteende.
jag vet inte om det handlar om avundsjuka eller vafan det är
men det känns som att jag aldrig kommer kunna skriva
i min blogg eller kunna uttrycka mig med känslor igen ..

och ALLT är pga att ni bara trakasserar mig dag ut dag in
jag skriver endast för att JAG ska slippa bära på allting
hela tiden för att jag ska släppa en liten börda jag bär på
men sen ser jag gång på gång hur ni trakasserar mig med
era kommentarer och hur ni sen tar mina texter från min
blogg och lägger in det på eran blogg eller på bilddagboken
och det sjuka är ju att ni inte ens har hjärta till att fråga först.
jag blir så jävla förbannad, jag har lagt hela mitt hjärta och själ
på vartenda jävla ord som finns i min blogg och vafan gör ni?
jo ni tar skiten och sprider runt det och säger att det är ni som
har skrivit det när det är själva verket jag som har skrivit det !
men iaf så är det här aboslut sista inlägget ni får av mig nu..
för som sagt jag har tröttnat, jag skiter i det här nu..

im out .. / Mange

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag förstår hur du menar och tänker. Men tycker absolut inte att du ska sluta blogga. Jag är en människa som följt din blogg bra mycket. Och absolut inte tagit några texter av dig, har velat men tänkt "det är inte skrivet utav mig, jag får skriva från mina egna tankar". Mycket av det du skriver får en att tänka till och förstå. Så jag förstår varför du vill avsluta din blogg men tycker det är synd!!

2010-03-22 @ 00:43:49
URL: http://seis.blogg.se/
Postat av: Felicia.

Har också följt din blogg ganska mycket, gillar det du skriver och det är väldigt intressant och dina texter får MIG att tänka till och jag är en person som mest lever i ensamhet tillsammans med musiken.

men jag förstår att du vill sluta blogga, helt otroligt hur människor har utvecklats på det negativa sättet... tråkigt att det påverkar så mycket också.

2010-03-22 @ 15:39:04
Postat av: sofia

jag brukar också läsa din blogg då och då och tycker de är så otroligt hemskt att alla inte har det lika bra.. och hur omogna människor ens vågar trycka ner dig så totalt! du som redan mår dåligt, dom har helt klart inget hjärta! jag hoppas att dom läser texten du la in och tänker till lite extra, och ställer sig frågan hur fan dom tycker de är så roligt att få folk att må dåligt! de är helt sjukt hur folk kan bete sig och det är otroligt tråkigt att de drabbar hela din blogg! :( jag har aldrig tagit dina texter hur fina dom än är, för de är faktiskt dina tankar och känslor! jag hoppas dom där vidriga männsikorna tänker växa upp nån gång.. måste bara säga att jag älskar dina låtar!

2010-03-22 @ 20:48:07
Postat av: Malin

gud vilken fin och sorlig blogg du har. Jag tycker synd om dej. hoppas du får de bättre :D

2010-03-23 @ 09:03:53
URL: http://madebysteen.blogg.se/
Postat av: emma eriksson

fan respekt för dina texter sjukt fina ju, man kan ju anmäla folk som kopierar ens texter det vet du va?, tycker inte du borde sluta blogga men det är väl ditt val :)

2010-03-24 @ 18:21:11
URL: http://baraerikssoon.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du har en grym blogg, synd att den ska behöva läggas ner på grund av att folk inte kan bete sig. Hoppas att du har kvar den ändå och inte tar bort den, utifall att du skulle få för dig att komma tillbaka hit någon dag..

2010-03-24 @ 20:08:16
URL: http://stenborg.blogspot.com
Postat av: Yasse

Älskar dina texter! Dom är jätte bra.

2010-03-26 @ 17:03:29
URL: http://...
Postat av: ,

fortsätt att skriva, skit i dom!visa att du inte bryr dig om det.

2010-03-26 @ 20:54:43
Postat av: linneah

låt inte andra människor trycka ner dig under ytan. om du slutar blogga så visar du ju bara att du ger upp och att dom är mycket bättre än dig. men som både du och jag vet så är du mycket bättre, för du är ärlig och hur snäll som helst medans dom här personerna som bara försöker trycka ner dig är så besatta av att försöka få dig att må dåligt. tycker jävligt synd om dig, men du ska ffan inte ge upp. forsätt blogga, din blogg är fantastisk.

2010-03-27 @ 13:40:22
URL: http://linneaaholmstedt.blogg.se/
Postat av: louise,

Du är vackrare hjärtat <3

2010-03-27 @ 15:57:19
URL: http://lallies.blogg.se/
Postat av: Sofia Jasminé <3

Fitta vad jag saknar dig Magnus! :(

2010-03-27 @ 17:29:34
URL: http://smnm.blogg.se/
Postat av: Matulda

nej sluta inte skriv :o

Du är ju duktig på din grej liksom.

Varför låta andra trycka ner dig?

Du vet ju själv att du är mycket bättre än dom.

2010-03-28 @ 19:49:57
URL: http://trogblondie.blogg.se/
Postat av: tone

men fan, sluta inte skriva här på grund av dom?

varför ska du låta dom förstöra?

dina ord är dom bästa man kan läsa i alla lägen, skit i alla jävla wannabes?

2010-03-31 @ 19:41:41
Postat av: Felicia

Hej, sjukt b, första gången jag kollar in på din blogg skriver du om att sluta skriva. Du har en talang för att skriva, jag tycker inte du ska sluta, kanske sätta lösen på din blogg? Jag har skrivit mycket dikter och jag vet hur surt det är när man hittar sin egna dikt, skriven från hjärtat på någon annans sida. Det suger, men samtidigt blir jag lite rörd, för det är trots allt ett bevis på att de gillar mina dikter & blir träffade av mina ord. Right?

2010-04-01 @ 19:35:32
URL: http://ffiluren.blogg.se/
Postat av: emelie

låt inte folk som "dom" trycka ner dig , låt inte dom förstöra skit i vad andra tycker . finns folk som vill läsa din blogg & vissa som bara försöker sabba , fuck dom som försöker sabba dom kan bara dra. kör på !

2010-04-01 @ 20:46:20
URL: http://emeliedahlback.devote.se
Postat av: ,

du ska inte sluta skriva, helt ärligt.

du är sjukt grym, du skriver så otroligt fint.

jag älskar din blogg, kämpa mannen

2010-04-02 @ 17:53:51
Postat av: Kevin Åkesson

Det är internet...

Folk vågar vara tykna och trakassera online, men när man ser dem i ögonen så är dom små som russin och vågar inte säga ett skit. Dom kollar hellre in i väggen än att stå på egna ben utan deras dolda IP-adresser som döljer identiteten.



Jag är ny här... Men jag har redan lagt till bloggen i favoriter och hoppas få ut något riktigt poetiskt och mycket att tänka på!

2010-04-02 @ 22:55:45
URL: http://camell.bilddagboken.se
Postat av: helena

hej, första gånger jag läser din blogg.

och du skriver verkligen jätte bra. tycker inte du ska sluta. dom som skriver skit är bara avundssjuka, skit i dom. låt inte folk få förstöra för dig! du borde verkligen inte sluta skriva pga av folk som är så fuckade i huvudet som bara försöker sabba för dig.

bara försätt utrycka dig!

2010-04-03 @ 00:06:52
Postat av: Hon:)

Fan!

Så ska det inte va, dina texter är riktigt fina och jag vill fortsätta kunna läsa dom.

Det gör mig sur att det finns såna människor som håller på -.-

2010-04-04 @ 21:35:06
URL: http://ronijasvende.blogspot.com
Postat av: Tiffy

Jag känner inte dig, inte ett dugg.

Men du verkar ha det ganska så jobbigt för tillfället.

Finns här om du behöver öppna dig för någon helt random. Meningslöst egentligen för att jag skriver det, du ögnar väl igenom kommentarerna och struntar i det iallafall. Men som sagt, jag är någon, vem vet du ej. Men jag har haft det väääldigt kämpit i mitt liv och varit i de flesta situationer jag inte ens trodde fanns. Så om du någonsin behöver få ur dig några ord så länkar jag till min blogg och min msn över i ifyllningssakerna.

Med kärlek T.

2010-04-08 @ 15:40:20
URL: http://tiffyss.blogg.se/
Postat av: linnea

Det här var första gången jag titta in på din blogg, och du fick mej att gråta. Hoppas du inser hur duktig du är på att skriva, att förmedla känslor. Jag önska jag kände dej så jag kunde hjälpa dej! De som tar dina texter är bara puckade skitungar! Jag tycker det är synd att du slutar skriva här, men jag förstår det, jag skulle bli förbannad om nån tog en text jag skrivit!

Du gör helt som du vill, men du har många trogna läsare, titta bara på de här kommentarerna<3

2010-04-08 @ 17:08:13
Postat av: alexandra

känner inte dej så,

men läser allt du skriver & så..

men du ska inte göra så dom får som dom vill, ge aldrig upp, det ordnar sig en dag,.

<3

2010-04-08 @ 17:10:57
URL: http://alekkkkkz.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju grym på att skriva texter :O

du har en hel framtid, å när man är på botten, kan det inte bli sämre. kämpa på, för en dag kmr du se vad du har! :)

2010-04-18 @ 17:34:39
Postat av: Malsor

Hade jag lyssnat på allting som folk har sagt till mig genom tiderna så hade jag slutat skriva för väldigt längesen, och då hade jag aldrig kommit så långt som jag har gjort idag. Jag vet många som hade skrikit av lycka då, men fuck no! Du har, precis som jag, något som inte alla andra har, en gåva helt enkelt. Du kan formulera din meningar på ett sjukt sätt och det är något som folk också vill kunna, men som dem inte kan. Därför klagar dem på dig och det du skriver, men försöker sedan ta det ifrån dig. Bara ignorera sånt folk, dem kommer att finnas vid en under hela livet. Ska man sluta leva bara för det? Nej. Fortsätt med det du gör man & håll dig stark! Fred.

Postat av: Sophie

Älskar dig :O <3

2010-04-23 @ 16:29:46
URL: http://sophielinn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag gillar dina ord.

Så, sluta inte.



Mänskligheten kommer alltid vara en slags synonym för idioti.

2010-04-24 @ 20:01:15
URL: http://mliio.blogg.se/
Postat av: claudia

snygg blogg (L)

2010-04-25 @ 13:55:58
URL: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/
Postat av: Mirella Benz

Hej jätte fin låt, och din blogg är väldigt personlig vilket är trevligt att läsa... (:

2010-04-26 @ 18:16:05
URL: http://mirellabenz.blogg.se/
Postat av: Jessika

Jag förstår hur du känner. Jag förstår också varför folk tar dina texter, de är riktigt, riktigt bra! Synd om du slutar blogga helt även om jag kan förstå varför du tar ett sånt beslut.

2010-04-27 @ 18:15:35
URL: http://f-freak.blogspot.com
Postat av: ..

jag tkr du inte ska sluta blogga, även fast dom dära fittorna har tagit dina texter. dom är bara avundsjuka för att du skriver så bra, elrhur? tänk då istället..



spara bloggen, och fortsätt skriv! :)



/ våra minnen ..

2010-05-04 @ 16:06:11
Postat av: zanna

dina åsikter är kloka, ärliga och helt rätt och dess "gamar" borde utrotas. alla har de inte lika lätt men då får vi fan se till att stötta dom så dom åtminstone känner sig lika omtyckta!

De är inte fel på dig, de är fel på dom.

stå fast vid din åsikt!!

och fortsätt med dina underbara texter okså!

låt dig inte stoppas av folk som själva mår dåligt.

dom trycker ner dig för att ha någon att klättra på så dom får mer uppmärksamhet.

försök att inte bry dig! kram

2010-05-04 @ 19:08:19
URL: http://zandstrand.blogg.se/
Postat av: emma :)

det e sjukt fina texter du skriver. SÅÅÅ himla idiotiskt att bara ta såna texter...

idioti kallas det.

2010-05-12 @ 15:02:13
URL: http://emmafiajohansson.blogg.se/
Postat av: maria <3

jag tycker du ska fortsätta skit i dom där puckona!

jag älskar din blogg o den får mig att tänka till :D

jag och många andra blir rörda av dina inlägg och vill att du ska behålla den!

Fattar du inte? Du hjälper folk med din blogg :)

Du är en naturlig bloggare som är född till att blogga o hjälpa folk :)¨

dom som hackar på dig är bara avunsjuka!

snälla fortsätt blogga <3

2010-05-14 @ 15:38:08
Postat av: Ruky!

hm. riktigt omoget det dom gör. förstår precis hur du känner dig ...<3

2010-05-14 @ 17:56:45
URL: http://efterregnetkommersolsknet.blogg.se/
Postat av: linn andersson

skit bra blogg, och sjukt fina texter..

<3

2010-05-14 @ 21:04:05
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0