true shit

Jag ska först börja med att säga att jag är så jävla trött på
Iqbefriade jävla fittungar som sitter och trycker ner en annan
människa genom och säga att den är dryg, att den är ful, att
den är det och det .. vad tänker ni med egentligen? har ni ens
något innanför pannbenet? jag börjar undra det alltså ..
för så jävla mycket skit som ni slänger ur er så kan ni fan inte
ha så jävla mycket till försvars argument överhuvudtaget ..
& nu till folk som säger "jag bryr mig, jag finns alltid, jag lyssnar."
hur fan tänker ni när ni säger det? menar ni det helhjärtat eller
säger ni så endast för att personen i fråga inte ska känna sig
så ensam längre? & om ni nu "menar det" så varför inte höra av sig?
prata med personen ni sägs bry sig om så mycket om? för ärligt talat
så har jag inte märkt ett jävla skit om den här "bry sig om-prata med"
grejen .. antingen bryr man sig inte och hör inte av sig något,
eller så bryr man sig & menar det, och hör av sig till personen ..
men det är ni i själva fallet också jävligt dåliga på.
så vad tänker ni egentligen med? inte är det med huvudet iallafall.
ni ger skit till folk, ser till att folk .. folk som är bra hamnar i skiten
och vad gör ni sen? jo ni är så jävla blinda att ni inte fattar ett jävla
skit om vad som händer med dom .. det finns personer i det här
landet som jag .. som inte har något, som inte har några vänner
för att alla har svikit, kärlek har krossat en totalt - & dom här
så kallade "människorna" som sägs bry sig har bara snackat skit.
.. det löjligaste av hela allting det här, det är att ni inte fattar ett
skit om vad som händer med dom här bra personerna som ni har sabbat.
inte konstigt att folk tar livet av sig, att folk blir mobbade .. för så
länge det finns människor som ni, som gör allting för att se andra
falla ner så kommer den här jävla "mänskligheten" inom en snar
framtid att gå under, varenda jävel kommer vara utan hopp ..
ni förstör drömmar, ni förstör folks liv & jag vill inte vara en del
av eran skit, så lämna mig ifred bara - dra långt åt helvete horungar.

Kommentarer
Postat av: Sanela

grymt!

2009-11-17 @ 21:35:56
URL: http://caanaz.blogg.se/
Postat av: Linnea bara ღ

gryyyym! fin blogg btw!

2009-11-17 @ 23:01:00
URL: http://linneabarbie.blogg.se/
Postat av: Ika

bra skrivet!

jag är också less på såna människor :S



btw, så är din musik bra :)

2009-11-19 @ 15:51:23
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: elin

agree !

2009-11-19 @ 19:26:35
Postat av: Paulina

Hag håller med här uppe ^

|

|



2009-11-19 @ 19:36:23
URL: http://paaauliiinaaa.blogg.se/
Postat av: Angiie ♥

jag säger såhär, det finns massor med folk som mår som du gör, jag gör det. och har gjort sen jag va liten, precis som du. du skriver i din blogg att folk inte bryr sig osv. men när folk skriver till dig, så flippar du bara ut. så ingen skriver, för du vill inte ha någon hjälp när dom väl ger dig det du söker efter! jag har snackat med folk som har försökt ta sitt liv, när dom snackat med mig har det blivit bättre för dom. idag lever dom nästan i stort sett ett normalt liv. vill du göra samma sak? så finns jag här, lägg en kommentar i bloggen om du vill snacka om hur du känner. Peace, Angiie

2009-11-19 @ 21:00:10
URL: http://angiie.blogg.se/
Postat av: Kristin

Gillar din blogg =)



Kolla gärna in min blogg. Jag är en överanalyserande, paranoid tjej med sarkastisk humor som skriver samma jävla tråkiga saker som precis alla andra, MEN MED EN TWIST! Jag är tillsammans med min före detta, nya zeeländske lärare som är 12 år äldre än mig själv!



Kram

2009-11-20 @ 16:23:07
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahaha men du är ju ful

2009-11-20 @ 20:54:14
URL: http://baabybonita.blogg.se/
Postat av: Tiili

Mkt bra skrivet !

2009-11-21 @ 19:51:02
URL: http://tiliamd.blogg.se/
Postat av: em

Det har du helt rätt i.

Det gör så ont av att höra såna saker.

Jag är en av dom som lider.

Det är en del som lett till att jag är deprimerad.

Men jag försöker inte bry mig.

Det är bara att hoppas på en ljusning.

Om den nu någonsin kommer.

Jag är nästan övertygad om att jag försvinner en dag dvs dör, för jag orkar inte ha det såhär längre.

livet är rent ut sagt ett jävla helvete.

2009-11-21 @ 22:20:14
Postat av: Lina

Väldigt fin blogg! :) Jag håller med dig till tusen! Människor som måste ge sig på andra och trycka ner dem för att må bra själv är verkligen sorgliga. Men jag brukar ofta tänka på att de människor som gör såhär inte kan må särskilt bra själv. Stå på dig!

2009-11-24 @ 22:40:53
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: tilda.

när kärleken sviker så ska man kunna ha vänner vid ens sida, då när man väl behöver dom, så är dom inte där, dom har fullt upp med någonting annat. Min kille gjorde nyss slut, vi var tillsammans 4 gånger och sista gången nu var vi tillsammans i 5 månader, igentligen 6 månader igår. Jag tyckte att det var tungt att komma över, och det har bara gått en månad sens dess så jag menar.. Jag var stark som klarar det utan kompisarna, för han va verkligen som man säger, ens allt Men han betedde sej konstigt mot mej ett tag.. & förra veckan fick jag reda på av min "bästavän" att hon &han är tillsammans. &det! Kallar jag tungt! Mina vänner är inte här nu heller, när jag som mest behöver dom i livet, så fegar dom ur och snackar skit bakom min rygg. Tjejen som han nu är tillsammans med har då sagt till killen att jag har varit otrogen &playat honom, men i självaverket så försöker hon vara en kopia av mej och gör allting som jag gör, färgat mitt hår som jag hade det för inte så längesedan, börjat prata som mej. Bara för att han ska gilla henne mer än vad han någonsin gillade mej.. Och det har hon ju lyckats med, han snackar inte med mej överhuvudtaget och när jag försökte förklara för honom att det hon sa var falsk så kallade han mej player och kontakten bröts helt.. &detta har jag då tagit jävligt hårt..

- I dagens samhälle så är det inte tillåtet att vara barn, man måste vara vuxen för att bli accepterad.

Hoppet bara rasar neråt...



texten är jävligt bra, din blogg e fin(y)

lätt och säga.. men låt inte dumma idioter trycka ner dej!

Du är bättre än så, bevisa det för dom så tröttnar dom någon dag.

2009-11-28 @ 13:08:32
URL: http://ttildajacobsson.blogg.se/
Postat av: rickyekenlow

agree whit you totaly ! ( :

2010-01-10 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0