det är knas.

jag orkar inte gråta mer, kraften är totalt slut.
det känns som att .. allting slutar här
som att det här är vad som kommer att sluta.
era ord skär i öronen, skär i hjärtat & jag vet
inte om jag klarar av det mer, det tar för hårt.
jag får hela tiden höra hur ful jag är flera gånger
om dygnet .. & ja, jag är ful .. so what? det är ändå
bara insidan som räknas, men ni är så jävla blinda
för att veta att insidan varar längre i längden ..
jag ska aldrig träffa folk igen, ska sitta inlåst i ett rum
där ingen får tag i mig, där det bara finns jag.
för jag klarar inte av er mer, ni krossar mig ..

"jag är ingenting och det är deras egna fel
men livet är ju ett spel dom fuskar i det
dom gör vad som helst för att se folk ramla ner
men jag har tappat hoppet om en ljusare tid
för alla fittor som ställt till det genom mytomani"

Kommentarer
Postat av: r.

fin text , :)

och fin blogg!

2009-11-22 @ 18:59:58
URL: http://rrebeccaasidehed.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är jävligt duktig!!

Mycket fin text ! :O :D <3

2009-11-23 @ 16:24:50
URL: http://[email protected]
Postat av: din bästavän som är ca 80 mil bort .

du är det finaste jag vet hjärtat . <3

2009-11-23 @ 17:07:30
Postat av: CCARLSSON

Jag finns här för dig. förlåt att jag inte hörde av mig under en tid, men du vet även varför, har redan förklarat det för dig, jag är en person som inte vill svika dig. Som vill finnas där för dig hela tiden, du vet vad jag känner för dig också bror, du e den enda jag kan lita på fullt ut.

2009-11-25 @ 22:35:53
Postat av: Gabriella

Riktigt talangfull!

Postat av: Alexandra

Deep words man!

And so true btw... /A

2009-11-26 @ 22:36:46
URL: http://alexandritah.blogg.se/
Postat av: mukta

fin blogg :D

2009-11-27 @ 17:22:02
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: Angelina

Låt aldrig någon trycka ner dej.. Du är lika mycket värd som andra. Det är svårt att bygga upp något igen som någon annan bara förstör, krossar. Men du klarar det, jag känner dej inte, men du kommer klara det. Låt ingen trycka ner dej, glöm aldrig att du är en vacker person. Och som du säger, insidan håller i längden, det är den som är viktig.

2009-11-27 @ 20:05:24
URL: http://angeelinas.blogg.se/
Postat av: anonym

hej,du? nu har jag faktiskt läst hela din blogg, du skriver bra och du är modig som vågar skriva ner om en del av ditt liv,dina känslor..men det är så sorligt att man nästan kan gråta när man läser din blogg,jag fick iaf tårar,tro mig jag vet hur de känns! du kanske inte tror men du får ju tro vad du vill,men faktst så känner jag igen mig lite,för jag är..vad ska jag säga?ensam? drf vet jag hur det känns när ingen lyssnar och litar på en o så. asså dagens männsikor är fan helt puckade! så jävla respeklösa!jag hoppas att det kommer en dag då allting händer dom,så som de har behanldar vissa personer,trycker ner en av ingen anledning. men jag ska säga dig en sak, slå till dom på käften fan!okej det kanske inte är så lätt men..låt ingen trycka ner dig såhär. skulle va tacksam om du adda [email protected] <3

2009-12-26 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0