Sämre för varje dag

För varje jävla dag så blir det bara sämre och sämre .. och jag dör samtidigt allt mer inombords läs min blogg innan du fucking öppnar din jävla käft jag hatar allt, jag är så äckligt trött på exakt allting och hade ni brytt er på riktigt , & om jag dog, eller hamnar på sjukhus & har 2% att överleva så kanske jag slapp det här - att anstränga mig varje fitt dag för att försvara mig mot er mot att ni klagar, trycker ner mig & kommer med kränkande kommentarer & ni vet fortfarande inte vad ni gör, ni får mig att må sämre, det är erat fel, grattis - nöjda nu? & kom ihåg, när jag väl är borta, så har ni inte chansen att ta tillbaka allt ni sa, allt ni gjorde & då står ni där med ångesten i halsen, men det spelar ingen roll längre .. för jag är påväg, jag är klar, färdig, jag lägger ner ..

Kommentarer
Postat av: daniel

vad är det me dig..varför mår du så dåligt?

2009-07-08 @ 10:22:04
Postat av: ida

ge inte upp, jag vet att det inte är enkelt, jag har vart med om lite som de du går igenom, jag vet att allt de man vill göra är att bara ge upp och att skita i verkligheten, men varje gång man verkligen försöker ta sig uppåt kommer de någon o trampar ner en till botten igen, jag försöker förstå dej, jag sitter o gråter, för de du skriver påminer mig om det jag har vart med om och är med om, jag tycker synd om dej grabben, jag vet att de inte är det du vill höra, men du ska veta att de finns andra som har det som du!

adda min msn [email protected]

jag skulle verkligen vilja lära känna dej<3



don´t give up<3

2009-07-27 @ 01:08:26
Postat av: anna

ge inte upp bara ..

2009-08-31 @ 14:38:45
URL: http://kkiwie.blogg.se/
Postat av: Jojjow

Snälla du ge inte upp! Jag vet att det är de ända som alla säger men vi som säger det vi menar det! Det är verkligen hemskt hur du behandlas och du förtjänar mycket bättre det gör alla för ingen människa förtjänar att bli behandlad så här. Du skriver underbar musik och om du vill lägga ner bloggen fine jag fattar att du kanske inte vill skriva mer om ditt liv men du måste fortsätta kämpa även om du har gjort det i 12 år nu så måste du kämpa dig igenom detta! Folk som trycker ner dig är bara avundsjuka för att all uppmärksamhet riktas mot dig och inte mot dom och då tycker jag bara att du ska ta bort den kommentaren och skita i det även om det är svårt att inte käfta imot. Det är många som säger att dom vet vad du har gått igenom vad du går igenom nu men vad jag tror är att dom inte ens är i närheten av det det är inte jag heller men du måste ta dig igenom detta.. Om du vill snacka bara allmänt eller privat så kan du säga till om du vill ha msn... Ge inte upp!

2010-01-25 @ 18:19:55
URL: http://angeloradevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0