Mitt liv är kontrollerat

Mitt liv är kontrollerat , jag är kontrollerad jag vandrar igenom helvetet om och om igen & jag har tröttnat , finns inte mycket till kraft längre Och soc fortsätter att skicka mig på möten hela tiden är det inte det ena , så är det fan det andra också allting känns värdelöst , jag känner mig äckligt värdelös för allting jag säger , allting jag gör får jag skit för Hade allting jag kännt inombords varit bomber istället så hade jag .. exploderats för längesen , redan som liten för det började då , och det blir bara sämre & sämre Det finns säkert dom som försöker bry sig , försöker förstå sig på hur jag mår , vad jag går igenom och hur jag lever idag men oftast så är det dom som försöker få mig att öppna mig för att ta reda saker om mig , vad jag har för brister och vad jag har gått igenom , så att dom sen kan använda allting det till att trycka ner mig & det är precis vad folk gör också Tiden läker inga sår , Och det spelar ingen roll hur mycket ni hjälper mig , jag vet att det inte kommer bli bättre , jag vet .. jag har sett det ni inte sett , jag har gått igenom det mesta som ni ens kan tänka er , och vägen fortsätter bara ..  allt är skit , finns ingenting som är bra längre Jag har ingen livsglädje , men som jag brukar säga "Det är svårt att vara glad , när man ständigt tvingas vara jag" Och det stämmer , jag kan inte vara glad längre , har försökt men det går inte , för att allting jag känner och allting som jag går igenom varje dag får glädjen att bli något som är fake och dagligen kämpar jag emot ångest och aggressions attacker och bara det tar på kraften och jag har lärt mig att jag måste kämpa för att kunna överleva , för man måste göra det annars finns det ingen åtevändo , då finns det bara en gravsten under allting som man känner , och allting man någonsin har upplevt jag hatar allt , eller ah .. iallafall det som har fått mig och hata känns som att allting som jag skriver ner här blir bara massa kladd det blir liksom aldrig någon förklaring till allting , för om jag - skulle förklara allting , så skulle bloggen fyllas med miljontals inlägg som ingen ändå bryr sig om , så .. vad är meningen ? Jag är svag , och jag blir svagare hela tiden efter allt också jag vet också att så länge morsan eller farsan finns kvar i det här så kallade livet så kommer jag alltid må såhär , så länge jag har deras blod i mig , så kommer jag att må såhär .. Tro inte att ni förstår mig , för det gör ni inte .. Sätt er i min situation och försök klara 5 min så ska ni se att det inte är så lätt när man känner så mycket inombords som är negativt , som bara är hat och skit vareviga dag Jag vill kunna förklara , men det är svårt när allting jag känner är trycket över bröstet , när allting jag känner inte går att beskriva för det går inte att beskriva , det är helt obeskrivligt starkt .. jag är tacksam för dom som verkligen bryr sig , finns där & pratar med mig Ska inte nämna några namn , ni vet redan vilka ni är så ett stort tack . Ni ger en mening för mig att fortsätta klara av ännu en dag .. är ingen bra person , även fast det finns dom som säger att jag är bra och sånt men jag är inte det , för den personen jag har blivit är ingen man vill lära känna , och jag tycker personligen att det är synd för den personen jag var förut innan allting det här var mycket mer gladare , och brydde sig om allting och alla jämt men nu för tiden , så sätter jag mig själv först och varför undrar ni ? Ja , Ni förstår kanske om ni läser alla mina inlägg .. "Det finns alltid en mening , för allting som händer & Jag tror så , att jag är menad för det här .. "

Kommentarer
Postat av: Carin

Man blir starkare av det man går igenom, man får ha en tro på sig själv, när ingen annan finns!

2009-06-23 @ 09:58:00
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken fin blogg! den ska jag verkligen fortsätta läsa

2009-08-31 @ 12:43:32
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: jm

Foton på dig i din blogg, tack! :D

2009-11-18 @ 21:46:15
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: jm

You look good, show it then

2009-11-18 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0