game over ..

Jag känner hur pulsen slår, jag känner hur hjärtat pumpar snabbare för varje andetag jag tar och det är inga lätta slag, det slår riktgt hårt hårdare än det normala & jag går hemma som en bomb för det jag känner inombords är massvis med hat, ångest & väldigt starka aggressioner Allt jag ser är svart, så varför ens stanna kvar? vad är det för mening? Det går för mycket skitsnack, folk gör exakt allting för att sänka mig för att se mig må sämre, för att få mig död & så har det vart i flera jävla år Men jag kan inte lita eller tro på något någon säger känns som min egen jävla värld har svikit mig så brutalt hårt att jag inte finner hopp ingen lycka, ingen glädje .. Jag har mått såhär i i åratal och jag vet att det kommer alltid vara såhär, efter psykolog möten, behandlingshem .. så står jag fortfarande på samma plats i samma skit som jag har gjort i åratal vad jag än försöker med, vad jag än säger eller gör så blir det fucked up, kaos .. Beteendet formas av hur man mår så då kanske ni kan förstå varför jag är dryg, arg och frånvarande hela tiden & allt är pga hur jag mår varje jävla dag och jag är trött på det .. & Mamma, varför stannar du kvar, varför kan du inte bara gå din väg? Jag hatar vad du gör, jag hatar allt du säger till mig när du pratar med mig .. Jag vet inte vad jag ska göra, eller vad som ens händer med mig. Det känns som att jag försvinner allt mer från "verkligheten" jag flyr från mitt liv, jag flyr från allt .. & jag kan inte se någon som bryr sig på riktigt Ingen som hör av sig längre, ingen som ringer, skickar sms & eller ens försöker ta sig tid att få kontakt med mig, jag har tröttnat på det, känns som att jag bara är någon man kan snacka med när det passar personen & vad fan är det då? jag är inte någon som stannar kvar som "vän" för dig, bara för att du hör av dig ibland. Jag blir högt pressad jämt, på saker som jag inte ens orkar lägga ner tid på. Den senaste tiden har varit så jävla .. sjuk, eller vad man nu ska säga? Det har i stort sett blivit sämre, jag pallar inte trycket längre, jag vill ge upp .. men när? Det är frågan, hur mycket mer ska jag palla? hur mycket smärta klarar en människa? ligger sömnlös, hostar blod, gråter hela tiden, får mina ångest & aggressions attacker varje jävla dag, exakt varje dag .. jag orkar inte, kan ingen fatta det? jag är helt slut ..

Kommentarer
Postat av: En Tjej Som Förstår Dig

Jag har läst igenom din blogg, och känner igen mig i så mycket som du skriver, Beskrivningarna på hur du känner stämmer in på så mkt...

men jag säger inte att jag förstår, för jag har inte varit med om det du har, men jag tycker du är stark som har kommit så här långt i livet med detta bakom dig utan att ge upp, och utan att ha blivit helt borta..

du är inte svag även om d känns så.

jag säger inte att det blir lätt och jag säger inte att det går, men jag säger bara att du ska ge det ett försök, hitta någonting att leva för.. kanske inte någon, men något, en religion eller ett jobb eller något, bara som får dig att tänka på annat, så att du känner dig behövd här på jorden.

för alla har en plats här, även om det tar ett tag för vissa att hitta den, och vissa hittar den inte alls.. Jag har själv tänkt på att ge upp många ggr och gör fortfarande, men tänk på framtiden och inte det som har hänt... du verkar som en bra kille som inte förtjänar att må så här, ingen gör det, och jag känner för dig, det gör jag, du behöver inte tro på mig, eller bry dig om det jag har skrivit, men jag vill bara hjälpa inget annat...

så tänk på det bara...

2009-07-03 @ 00:22:41
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Du är riktigt duktig på att skriva tycker jag.

:)))

2009-08-27 @ 16:43:49
URL: http://elinhammarsten.blogg.se/
Postat av: jessica

herregud, människa du skriver ju hur bra somn helst, sättet du uttrycker dig på får en verkligen att känna igen sig, du är ju hur bra som helsT!

2009-11-18 @ 15:45:56
URL: http://bbirdie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0