Allt bara försvinner

Allting & alla som jag älskar försvinner ifrån mig medans hoppet om allt har försvunnit ifrån mig Jag har ingenting, visst folk säger att dom bryr sig och så men det är allt runt omkring, & jag har ingenting kvar finns ingen som är äkta längre, alla snackar skit & sårar & där står jag ensam kvar, som ett sandkorn ensam i rymden jag har aldrig haft livsglädje, jag har varit död inombords sen barnsben & kraften försvinner totalt när ni sitter dygnet runt och bara klagar På mig eller sitter och trycker ner mig med era kränkande ord - & det jag hatar är att ni inte vet vad ni gör, ni får mig att dra undan men jag ger upp nu, jag pallar inte längre .. era ord blir min död & kom inte med något bullshit nu att ni bryr er, att ni finns där för mig för det är lögn, ni pumpar mig full med lögner varje jävla dag - & jag fattar inte hur ni orkar? ni är fan inte värd några ord "Man tror att man känner någon .. men på insidan är alla likadana. den som alltid funnits för dig, kan en dag bara försvinna helt. den som en gång sagt att den älskar dig, kan en dag säga den hatar dig. den som en gång sagt lämna mig aldrig, kan en dag lämna dig. den som en gång sagt jag vill ha dig, kan en dag vilja ha nått annat. Sanningen är .. man känner ingen, varken på utsidan eller på insidan. - Alla kan svika, Alla kan göra misstag. Men är man en bra människa, ändrar man på sig .."

Kommentarer
Postat av: clariiiis

du skriver väldigt fint!

2009-08-16 @ 21:11:54
URL: http://claraeneqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0