världen är knas.

Jag förstår mig inte på människor idag
eller är det bara jag som kanske är fel i folks ögon?
jag är inte typen som är utseende fixerad eller som
snackar skit bakom ryggen på folk, har aldrig varit sån.
jag hatar utseende fixerade människor, kommer alltid göra
för enligt min åsikt så är det bara insidan som räknas ..
& världen hade varit bättre om alla gick efter insidan bara
och folk undrar hela tiden varför dom blir playade & sårade?
kanske är det för att folk är så jävla utseende fixerade som
dom blir playade eller sårade? dom går efter utseendet och
skiter totalt i hur personen är på insidan, oavsett hur "snygg"
personen är i folks ögon så kommer allting gå bra ..
- Men det är så jävla fel, och det är något fel i systemet.
"folk som är utseende fixerade är bara osäkra på sig själva
& dom hoppas att det ska gå bättre om dom är det mot andra."

folk säger hela tiden till mig "fint du skriver i din blogg".
men det dom inte vet är att det jag skriver i min blogg
är om hur jag mår, vad jag gått/går igenom, hur jag
ser på saker, min åsikt och tankar om denna värld idag..
jag fattar inte vad det fina är? det är liksom mina känslor
om ett jobbigt liv, ni har ingen aning om hur det känns att
leva ett levande helvete varje dag, att ständigt vara ensam..
det är just pga sånahär saker som jag valde att sluta skriva
i min blogg, för att jag menar .. det är ju ingen som förstår
ändå så varför ens slösa tid på att skriva av mig när ingen
ändå fattar vad jag skriver om, vad det är jag menar med
det jag skriver om, den som inte är i samma sits förstår inte..
och jag valde att sluta skriva för att jag blir nedtryckt hela
tiden pga av allting jag skriver, trakasserad och skit ständigt
jag fattar inte hur människor tänker, hur respektlösa folk
egentligen är att dom trycker ner när andra bara faller ner?
världen idag är sjuk, den är ytlig och jag äcklas av den ..

Kommentarer
Postat av: J.Licious

lägg upp lite bilder så blir bloggen mer personlig.

2010-02-04 @ 16:53:42
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: mange

Haha nej, varför skulle jag? Min blogg är ingen fotoalbum eller bilddagbok utan det är en blogg, och bara det.

2010-02-04 @ 17:05:33
URL: http://ppoesi.blogg.se/
Postat av: evelina

folk tror dom vet så mycket..

2010-02-05 @ 14:08:12
URL: http://www.evdanielsson.devote.se
Postat av: Julia

så jävla sant asså, bra att du skrev det så att alla fattar. jag är utseende fixerad men bara på mig själv, men när det gäller andra så är det insidan som räknas<3

jag vet inte hur det känns att bli playad eller sårad, har inte gjort så mot någon heller, men kan förstå att det är skit jobbigt och irriterande men sånna personer.



bra skrivet.



2010-02-06 @ 18:57:48
Postat av: Yvonnnne - Im the best so fuck the rest

Läsde texten , någon kompis berättade om din blogg och jag hittade din pa och så kom jag till din blogg.



Jag vet inte vad som har nu i ditt liv, men om det nu går så hoppas jag att ddet faktiskt blir bättre! I know it can be hard men fortsätt vara stark, vet att det svårt när man hör det ofta och man går igenom en helevete varje dag .. men jag hoppas för din skulld att det blir det och att saker löser sig, du fortjänar att vara lika glad som alla andra. Texten stämmer helt, ha ett bra liv ! :)



inte för ja känner dej men ändå.. kram

2010-02-06 @ 20:45:24
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Amanda

Dom är bara avis, skit i dom grabben !

2010-02-06 @ 21:55:45
URL: http://amandafn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Skitfint skrivet, Håller dock inte riktigt med om stt folk som är utseendefixerade bara är osäkra.

2010-02-06 @ 22:19:13
URL: http://nathalieisolde.blogg.se/
Postat av: Ev.

jag kommer så låta som vilken random människa som helst som säker bara skriver sådant här för att vara "snäll".

Men sanning är att jag faktiskt förstår din sits.

Eftersom jag är i samma situation, problem hemma, folk som trycker ner, ätstörningar och psysiska attacker. Och jag verkligen hur det är att vara ensam. Visst personer säger att dom finns men de inser inte hur jobbigt eller svårt de är att leva ett sådant här liv då de inte lever samma. Jag har kämpat i över flera år nu för att försöka må bra. Och jag håller med dig de är svårt. Och så fort man viker ut sig med en text , skriker människorna skällsord på en! Det är hemskt hur mänskligheten kan vara så äcklig. Det är sant , jag blir äcklad av mänskligheten. Jag blir äcklad utav hur man behandlar personer olika och hur man beter sig. Hade jag fått bestämma hade jag gärna levt ensam i en värld utan idioti och mänsklighet. Tomt hade de blivit men då skulle de inte finnas något som skapade skitsnack eller något som rentutav kränkte eller tryckte ner en. Och jag säger bara insidan är det som räknas på en person, det är hur stort öppensinnade och hur stort hjärta de har. Inte hur snygg de är på utsidan.

Sure, nu känner jag inte dig. Men vill du så finns jag gärna där och snackar med dig. Bara att höra av dig. Du är har bra åsikter och bra tankar , keep on going! Kram!

2010-02-11 @ 01:39:35
URL: http://elandin.blogg.se/
Postat av: tixi

jag tycker din blogg är bra. det är inte många killar som berättar sanningen om deras liv. hur dom mår eller hur dom känner. enligt dom så är det bögigt? ehm nej, vi tjejer iallafall jag, fast tror flera håller med mig.. vi tycker det är coolt med killar som vågar visa vad dom känner. det är så stark gjort av dig att våga göra det. för som du säger, du blir trakasserad och ner tryckt av andra killar. och det är inte okej. jag tycker att alla killar som läser denna blogg borde lixom säga: du är så otroligt vågad, du är dig själv, du vågar säga vad du tycker, skriva dina känslor och så. för det är så jävla coolt enligt mig. lixom hur många killar finns det i sverige, europa och till och med världen som vågar skriv apå det här sättet? jag har också mått skit. handikappad syster.. ni vet ord som cp, är du störd? och sånna grjer, det ta rpå mig när någon säger så.. för dom förstår verkligen inte. usch säger jag bara, alla är så jävla hemska just nu... jag har haft aneroxia i 7 år, blivit mobbad hela min skolgång, haft det skit jobbigt med min pappa, bråk. och blivit lovad av min mamma att dom skulle skilja sig.. men det har inte blivit något av det. och jag har blivit lika besviken VARJE gång. Alla har det olika jobbgit och det kan vara helt olika saker. men alla som har det jobbigt ska finnas för varandra tycker jag. om man skriver i sin blogg .. jag mår skit jag, orkar inte och såå. då söger alla ba: har du inget liv? hahah fan va patetiskt, osv. det är så jävla fegt av dom. jag är trött på all jävla skit! ååh.. men asso jag älskar din blogg, du är den killen iaf som jag vet vågar visa vad du känner. du ska veta killen, du är så jävla cool, du är så jävla vågad och gilla dig själv vad som än händer så ska du alltid vara stolt över dig själv och älska dig själv och skita i vad alla andra tycker!! kram en förstående <3

2010-02-12 @ 09:30:49
URL: http://tixi.blogg.se/
Postat av: Uusi

nästan läskigt hur jag känner igen mej själv i dina texter...

2010-02-15 @ 00:25:15
URL: http://writetoyou.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vill bara säga att jag har och går fortfarande igenom samma skit som du gör..jag säger inte att jag känner igen mig i det, fast jag gör det för det är dina känslor men jag känner exakt samma sak. Jag har blivit playad och sårad ett x antal ggr och jag vet vad du går igenom.. Jag vill bara säga att jag känner igen mig i det du skriver och har följt dig dagligen..Jag vet hur det är..

2010-02-16 @ 10:50:56
URL: http://nneahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men haha, om du hatar utseende fixerad männsikor vem fan ska du få då? seriöst du är inte perfekt själv. sitter och klagar på andra männsiskor när ditt liv går åt "helvete" du borde lägga ner, din blogg suger och är bara fyllt med massa ointressanta och patetiska inlägg. keff

2010-05-04 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0