im done ..

vet du vad totalt ensamhet är ? det är när man totalt är ensam
ensamheten kväver dig om nätterna , den kväver dig när du sover
den kväver dig när du är vaken på dagarna . det finns alltid där .
det är som en jävla ond cirkel man har hamnat i & aldrig kommer ifrån
totalt ensamhet är när man inte har någon att vända sig till , ingen alls .
man försöker få kontakt med folk , vad som helst så den här cirkeln
inte är lika stor längre , men folk vill inte lyssna dom bara vänder och går
jag har varit i den här "ensamhetens onda cirkel" i ungefär 12 års tid nu
och .. jag vet hur det är, jag vet vilket helvete det är varje dag .

& min så kallade "mamma" utnyttjar mig på pengar varje månad
hon ska ha en viss summa varje månad & om hon inte får det
& om jag säger att "nu är det nog , du får inte ett jävla öre till"
så hotar hon mig med att kasta ut mig , och jag är så jävla trött .
ni vet ingenting om mig , ni snackar bara skit som ni visste något
.. men sanningen är, ni vet ingenting om mig, ni snackar bara.
vad vet ni om mig? ni vet ingenting, ni vet inte hur jävla mycket
lögner och skit jag får ta hela dagarna, hur mycket falskhet från
folk som jag andas in hela dagarna, hur min egen jävla morsa
utnyttjar mig på pengar, hur hon hotar mig med att kasta ut mig
& trots att jag skriver i min blogg hur jag mår, vad som får mig
att må sämre, hur folk gör så och så mot mig hela jävla dagarna
.. så sitter ni ändå och trycker ner mig, kastar skit på mig som jag
vore någon jävla vägg som man kan spotta och kasta skit på .

& jag ska meddela också att jag lägger ner min blogg totalt
inga fler inlägg kommer att komma , min historia är klar nu .
men det jag har skrivit är inte ens i närheten av allt jag känner
- men vill ändå passa på att tacka alla som skrivit positiva
och ärliga kommenterar men ah , allting tar troligtvis slut .

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag har aldrig skrivit nåt dumt om dej , för jag e inte så som person . Kommer aldrig skriva nåt dumt varken ti dej lr om dej . Jag finns här . INSE !

2009-12-13 @ 17:27:44
URL: http://leadeer.devote.se/
Postat av: kimlarsson'

NEJ :(

lägg inte ner bloggen. du skriver så bra även det du skriver om hur du mår o så inte är bra men du skriver verkligen bra!

lägg inte ner bloggen :( UPPDATERA!

2009-12-13 @ 18:54:34
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: issa

låter hemskt allt de du skriver, ensamhet är aldrig kul...

men de kan alltid kännas skönt att få skriva av sej ibland :)

2009-12-13 @ 19:04:52
URL: http://isssas.blogg.se/
Postat av: frida

jag fick känna på ensamhet i 6 år. Jag hoppas att du är stark nog att fortsätta. Allting som händer nu, gör dig till en starkare person! I framtiden kommer du se tillbaka på de som hackat på dig. Du kommer då inse att du är en mycket större person än dem. Du vet innerst inne, och kommer en dag inse att de trycker ner andra för att må bättre själva. Och hur länge håller det?

2009-12-13 @ 20:04:11
URL: http://fridaerblad.blogg.se/
Postat av: du vet om du tänker efter?

mange, jag vet att vi inte alltid kommit bra överens, men alltså se på den ljusa sidan också? Men igentligen vad vet jag :s ville bara säga att det finns folk som bryr sig

2009-12-13 @ 20:36:33
Postat av: Henny

hej.. tråkigt att det är ditt sista inlägg och att du ska ta bort den, för du skriver otroligt bra, och det är också bra att skriva av sig ibland.

jg har aldrig underskattat dig, du är en smart, ärlig, omtänksam, rak person.



Du var en underbar pojkvän, och en underbar vän.

<3

2009-12-13 @ 20:53:21
URL: http://xsurvive.blogg.se/
Postat av: sofie johannesson

asså,

ärligt talat så måste du ha ett jävligt liv,

du är sån snäll person , jag fattar inte varför du måste bli drabbad?

du är värld så mycke mera än det alla

jävla idoter håller på me!

btw , ja älskar dina texter , du skriver jätte fint!

2009-12-13 @ 21:13:37
Postat av: .

det finns människor som har andra saker i ryggsäcken, jag menar svårt sjuka familjemedlemmar, utvecklings störningar, osv. Sen trycker du ner oss också, jag menar ni suger ska ta bort er från msn, ni är patetiska, ni är fula ni kan dra åt helvete och sånt, du är inte precis änglalik själv? Tänk dig för innan du säger ngt :s

2009-12-14 @ 10:40:31
Postat av: Mange

Det var den mest idiotiska och patetiska kommentaren jag har fått, fattar inte hur du resonerar? och ge fan i och kladda massa bullshit i min blogg. Du vet inte på vilka grunder jag har sagt "dra åt helvete, ni är patetiska" du har ingen som helst jävla aning om varför. & vadå jag trycker ner? jag behandlar andra som jag själv blir behandlad, det man ger får man tillbaks du vet. & folk som inte kan respektera seriöst folks liv kan ju bara vända om och gå härifrån för du/ni har ingen som helst aning. ni snackar bara, allting som kommer från er är bara snack, att ni inte ens har något bättre för er.

2009-12-14 @ 13:51:33
URL: http://ppoesi.blogg.se/
Postat av: Linda Carlsson

Asså, så jävla fegt, du vågar itne ens säga vem du är när du trycker ner på folk, det finns orsaker för att man mår som man mår, jag vet jävligt mycket själv, asså fy fan du säger emot dig själv i den där kommentaren, du borde fan tänka dig för innan du öppnar din käft. Fan va lack jag blir, Mange all kärlek till dig, du e en underbar person, jag önskar jag kunde göra mer, men jag försöker verkligen. Jag önskar verkligen jag kunde ställa upp många fler gånger, men du vet hur min morsa e..

Du betyder allt gubben det vet du, Du e helt underbar. Du e min bästa vän verkligen, det säger jag rakt från hjärtat. Du är finast <3

2009-12-14 @ 14:08:28
Postat av: Suck..

Du bölar hela tiden om att folk inte bryr sig om dig. Att folk bara snackar skit osv. Men du kan ju aldrig öppna ögonen själv och se att det finns folk som bryr sig om dig! Nä istället så stöter du bort alla själv! Inte konstigt att folk beter sig dåligt emot dig, för att du gör ju själv så att det blir så. PALLA!

2009-12-14 @ 17:28:36
Postat av: linea

jag tkr inte att du ska lägga ner din blogg, du skriver så sjukt fint och ibland kan det vara skönt att skriva av sig?

finns här, även om jag inte knr dig så mkt...<3

2009-12-14 @ 17:29:59
URL: http://typlinea.blogg.se/
Postat av: Suck..

Här tog man bort kommentaren ja. ÖPPNA ÖGONEN FÖR I HELVETE!!!!!

2009-12-14 @ 17:32:16
Postat av: therese

tjena. jag vet inte vad jag ska säga, har följt din blogg ett tag nu och jag har inte på långa vägar mått lika dåligt som du verkar göra. men det verkar ändå finnas en underbar grabb någonstans inuti. du kan ju adda msn om du känner för att snacka lite allmänt bara ? :)

2009-12-15 @ 21:54:30
Postat av: evelina

men "suck.." snälla, hans val? sluta läs om det stör dej. jag älskar texterna. så jävla fina men ändå så grymt sjukt att du ska bli behandlad så här.. dt ska ingen behöva bli, men tyvärr så är dt så att dt är grymt många som blir det även fast vi nt ser dt. om hoppet finns kvar, då kan du fixa dt. tror nt att du är helt utan vänner. du har säkert jätte fina vänner som du måste se, öppna ögonen o ta in dt folk säger. fin blogg, kram.

2009-12-16 @ 20:52:51
URL: http://www.evdanielsson.devote.se
Postat av: hermy

gillar din blogg

2009-12-17 @ 15:36:04
URL: http://heeermela.blogg.se/
Postat av: tixi

Hej asso blir tårögd när jag läser din blogg, du har rätt om allting, jag tycker du ska vara stolt över vem du är och vad du skriver. skit i vad alla andra säger, det är din val. Avundsjuka och dåliga kommenterer är dom bästa kommentererna och lycka till framgång man kan få. jag lovar dig. jag tycker du skriver så fint. du skriver verkligen med dina känslor. som sagt skit i vad alla säger för dom kan inte förstå DINA känslor och hur DU känner okej. behåll din blogg för den är jätte bra. du kommer gå långt tror jag. fortsätt skriva med dina känslor så blir det mer peronligt än alla andra bloggar och du får mera besökare. i just have to say that i love it! <3

2009-12-17 @ 21:33:42
URL: http://tixi.blogg.se/
Postat av: louise

så jävla fina texter!

checka in min blogg och glöm inte att kommentera!

btw;

ska vi följa varann via bloglovin?

ha en bra fredag!:)

2009-12-18 @ 14:40:51
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: nathalie

du är sjukt bra på att uttrycka hur du känner, även om det låter som att du har ett jobbigt liv :/ men det är bara att kämpa så kommer det gå vägen!

2009-12-18 @ 18:28:57
URL: http://nathaliesonne.blogg.se/
Postat av: ida

man önskar att ingen skulle behöva må som du gör <3 & jag bryr mig

2009-12-20 @ 14:56:02
Postat av: Vivi

Nej lägg inte ner!

2009-12-21 @ 00:44:24
URL: http://enviivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN KOM IGEN! BÖLA LITE MER! KOM IGEN!!!! Istället för att böla om allt över internet och söka uppmärksamhet, så gör nåt åt ditt sk "tuffa" liv för helvete!!!!!

2009-12-22 @ 18:05:04
Postat av: Anonym

nej lägg inte ner! din blogg fick mej att fatta hur människor kan må, och jag har börjat sätta stopp för allt fhan som händer personerna runtom mig, jag har inte själv mått så bra och din blogg är verkligen jättebra, inTE FÖR ATT DU MÅR DÅLIGT UTAN FÖR ATT DU SKRIVER FRÅN DITT HJÄRTA.... keep fighting, never give up. det är mitt motto som har fått mig att fortsätta kämpa, fortsätt skriva, det finns alltid ljuset i tuneln om du förstår vad jag menar :)

2009-12-25 @ 18:47:47
Postat av: Anonym

nej snälla fortsätt din blogg e så jävla bra

2009-12-25 @ 18:49:22
URL: http://claudiahoglund.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag förstår dig , de har hänt mig samma sak . Ta inte bort din blogg & du klarar det här ge inte upp !

2009-12-27 @ 00:49:12
Postat av: ebba

ta inte bort bloggen.

jag beundrar dig och hur du klarar dig igenom allt jag tycker själv allt är skit men de är ingenting jämfört md allt de du fått gått igenom. det ingen annan vågar berätta om sitt liv om hur jobbigt dom har de och hur du vågar öppna dig är mod det som många saknar. lägg inte ner bloggen snälla gör de inte.

2009-12-27 @ 02:35:43
Postat av: julia

du skriver verkligen sjukt fint och man får nästan tårar i ögonen när man läser det du skriver!

jag hoppas att allt löser sig och att du mår bättre för det är du värd..

2009-12-30 @ 01:11:14
URL: http://collincollin.blogg.se/
Postat av: linnea ~~

din poesi ger mig hopp, du får mig gråta.

när ja mår skit, läser ja lite. och känner:

Tur att ja inte hade lika mycket smärta som honom..

inge illa ment, men din poesi ger hopp, för mig, och säkert för fler. snälla, bar anågra inlägg till..

2009-12-31 @ 00:21:39
Postat av: sabina

Usch, jag vet hur det är när sin "mamma" håller på sådär. Det är verkligen inget man tycker om!

2009-12-31 @ 19:07:26
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag blir bokstavligt talat tårögd av dina texter..

Du får inte lägga ner med bloggen.

Du har helt plötsligt blivit min nya förebild, ja, det har du faktist.

Jag visste ärligt talat inte att det fanns människor som är så stark som du.

Jag tror stenhårt på att du kommer klara dig, du är värd så mycket mer!

2010-01-03 @ 11:58:17
URL: http://ettendaandetag.blogg.se/
Postat av: ronjja

lägg inte ner förfan. du e bäst mange, lämna inte poesin, orden. det är det du lever för, lämna aldrig det. lämna inte bloggen, det finns folk som lever vidare för dina ord. dem är magiska.

2010-01-10 @ 15:39:24
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad äre för fel på er som skriver: gör något åt ditt liv istället?

ni ska fan inte ens öppna käften! ni vet inte hur det är att vara i en sån situation som mange, så lixom.. håll käften bara!

om ni hade det som mange så hade ni nog inte vart så "tuffa" som ni tror att niär.

ååh, stör mig på er.

2010-01-17 @ 22:21:41
URL: http://jennifermathilda.blogg.se/
Postat av: eemmayouknow

hoppas du mår bättre snart :// verkar jobbigt...

2010-01-19 @ 15:42:17
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker inte du ska lägga ner bloggen, tycker det är jävligt starkt o skriva om allt som du gör. Och de får människan o tänka till lite oxå. Tycker du ska strunta i alla, och forsätta blogga.

2010-03-04 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0