broken.

jag är fast i djupet av helvetes dalar
och jag vill bort därifrån, bort härifrån ..
gråter floder, flippar och skriker om hjälp
inombords men det är ingen som hör mig
eller lyssnar, som att jag skriker genom dalar
och det bara ekar min röst tillbaka ..
jag orkar inte vara ensam längre, jag orkar inte.

att ständigt gå runt med starka aggressioner
sömnlöshet, ångest, som gör att jag flippar hela tiden
men det kommer alltid vara så för jag är trasig ..
jag är så trasig att jag inte klarar av att vara vaken
jag har ingen som helst ork i min kropp, den dör ut.
så jag försöker sova så mycket som det bara går
men jag klarar inte det här längre, så det kanske är slutet?

ett förhållande skulle kanske rädda mig nu?
men vad vet jag, någon som kunde ta mig
för den jag är, trots alla brister som jag har ..
någon som ger mig kärlek, för jag behöver det.
men orkar jag vänta? jag kanske är för rädd?
rädd för att bli sårad, för jag har ju den erfarenhetet.
men jag orkar inte vänta, jag vill inte vara ensam mer.

alla snackar skit konstant, mer eller mindre.
så mycket bullshit man får höra jämt ..
dom säger att dom bryr sig, att dom finns
att man kan prata med dom om det är något
men sen kan dom inte ens prata med mig?
eller ens höra av sig? ni snackar fan bara skit.
hur jävla dum tror ni att jag är egentligen?
jag ser igenom eran fasad, den ni verkligen är.
vet exakt vad det är ni håller på med ..

trycker i mig massa lögner om att ni bryr er
om att jag är något bra, att jag betyder massor
men sen efter en stund så skiter ni fullständigt i mig
som att jag vore någon jävla vattenpöl
som man i stort sett bara kunde stå och spotta på.
och jag är van, är van med att folk slutar att
prata med mig, det är något som har blivit mer och mer
genom åren och det är fan inte ens mänskligt ..
fattar inte hur man kan lova ett löfte gång på gång
säga massa saker när ni ändå gör tvärtemot som ni säger
ni är ingenting i mina ögon, ni är en stor fet jävla lögn
allihopa och ni sjunker bara längre och längre ner ..

och mamma, när jag har fixat nånstans att bo
så från den dagen har jag avslutat kontakten med dig
resten av mitt jävla liv, för du trycker ner mig konstant
och det enda du kan göra är att komma med tomma hot
du kanske finns i livet men i mina ögon så är du död ..
för du har gjort sån stor skada i mitt liv att det inte
finns ord för det, du tar ingen hänsyn till andra människor
och du har ingen som helst aning om vad respektera seriöst
folks liv betyder eller vad det överhuvudtaget innebär ..
du gapar och skriker tidigt på morgonen och skiter totalt i
om jag vaknar av det eller inte, för du bryr dig inte ..
det enda du bryr dig om är dig själv för du är så jävla
självisk och självupptagen så det är så jävla sjukt ..

så många gånger som du har hotat mig med att
kasta ut mig, att du ska ringa soc men du har inte
gjort något av det, du kanske ska göra som du säger
istället för att bara hota och snacka en jävla massa?
för du verkar inte stå för ett enda ord som du säger.
jag hatar dig, hatar allt du gör, hatar allt du säger när
du pratar med mig, hatar exakt allt med dig ..
jag får aldrig en lugn stund och det är tack vare dig
i min närhet och hatet mot dig växer kraftigt hela tiden ..

Kommentarer
Postat av: Henny

jag önskar jag kunde rädda dig ifrån det där, att du slapp lida. men jag kommer aldrig kunna göra det hur mkt jag än vill..

2010-02-28 @ 16:13:23
URL: http://xsurvive.bloggplatsen.se
Postat av: Eviz,

jag vet precis hur du har , visst kanske är jag random. Men jag vet hur känner.



http://poemsfromaheart.blogg.se

2010-02-28 @ 18:39:52
Postat av: Isabelle

Fin blogg<3

2010-02-28 @ 20:03:54
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: jennifer

isabelle: vad är det fina i detta? :s

2010-03-01 @ 19:17:56
Postat av: mange ..

Jennifer: Hon tycker troligtvis mitt sätt att skriva är fint, eftersom det är inte många i den här världs delen som inte vågar öppna sig, som är alldeles för fega för att öppna sig - & jag öppnar mig, vilket är jävligt stark av mig, tycker många andra & det tycker jag med. men ska du komma in i min fucking blogg och klaga, så kan du dra härifrån. För att det står massa saker i min blogg, om hur jag mår, vad jag gått/går igenom. & du tar inte hänsyn till det vilket leder senare till att du saknar respekt för andra människor överhuvudtaget & du har ingen form av empati för andra alls .. ah, vissa växer ju aldrig upp .. du kanske borde öppna ögonen istället för att vara så jävla blind? människor alltså.

2010-03-02 @ 00:45:18
URL: http://ppoesi.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tycker om att läsa din blogg, lr nej, inte tycker om. Men att du öppnar dig som du gör. Man behöver verkligen skriva av sig. Kram på dig o ta hand om dig :)

2010-03-04 @ 15:19:35
URL: http://paaulliinnee.bloggplatsen.se/
Postat av: Jennie

Shiit stackars , den är fett bra att du skriver av dig såhär.

2010-03-05 @ 00:28:29
URL: http://mackansfliicka.blogg.se/
Postat av: claudia

Var stark!

jag hoppas det ordnar sig, verkligen! <33

2010-03-06 @ 15:52:16
URL: http://claudiahoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg suger

2010-03-07 @ 08:49:00
Postat av: Denise

(Y) du är grymt poetisk^^

2010-03-09 @ 00:09:47
URL: http://denisesundvall.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Din text är verkligen vacker, och det är verkligen bra att du skriver av dig.

2010-03-09 @ 18:26:25
Postat av: Cissi

Shit, jobbigt..

Men starkt av dig!

2010-03-11 @ 10:15:51
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/
Postat av: jenny

va stark, jag vet precis hur d är, för jag har d typ likadant.

:(

2010-03-12 @ 18:14:32
Postat av: nicki

jäklar, det där kändes

2010-03-12 @ 19:42:57
URL: http://itssomeoneelse.blogg.se/
Postat av: EMMA

känner igen mig ibland...faktiskt

KRAM

2010-03-13 @ 19:14:36
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker det är väldigt starkt av dig att skriva ut dina känslor såhär. Som någon skrev ovan, så är det inte många som vågar tala ut. Blir väldigt berörd av texten. Jag hoppas att det kommer bli bra, även om jag vet att dessa händelser kommer finnas kvar som små sår. Men man får alltid hoppas att det leder till något bättre i alla fall. Stå på dig och ta hand om dig!

2010-03-13 @ 23:56:05
Postat av: Adelina

Fin text.

2010-03-16 @ 17:14:54
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag måste säga att man blir tagen av din musik och vad du skriver.. Jag kanske är en okänd människa för dig, och du är det för mig, men jag vill hjälpa dig... Men som sagt är det svårt att hjälpa en okänd människa, samt att få hjälp av en. Jag hoppas verkligen att du når fram till nån som kan hjälpa dig, jag hoppas att nån gång i framtiden kan du vara lycklig, stark och självständig. På det du skriver låter det som att du är på väg.. Bara du fortsätter kämpa.

Lycka till!

2010-03-17 @ 18:24:30
Postat av: Emme

Asso, Jag gråter när jag läser dina texter :(

Detta är första gången jag är inne på din blogg,

Men asso texterna får mig att gråta,

Jag känner igen mig lite i dina texter.

Usch, Jag hatar att folk måste lida så :'((

Men du är stark, oh vågar öppna dig så som du gör.

Det är hemskt att läsa sånt här :(

2010-04-01 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0